Өскен өңір Шиелi аудандық қоғамдық-саяси газет
» » Бүлінген дәрілердің зардабы

Бүлінген дәрілердің зардабы

Балалар дәрілерді ішуді тоқтатқанда түктің өсуі кеміген.
Испанияда 16 бала асқазан ауруын емдеу үшін омепразол қабылдағаннан кейін беттерін қалың түк басқан, деп жазады ktk.kz. Медикаменттерде түктердің өсуін ынталандыратын миноксидил шыққан.
Құрамы дұрыс емес медикаменттер 30 аса дәріханаға түскен болуы мүмкін. Осы оқиға билікке мәлім болғаннан кейін оны сатылымнан шығара бастаған.
Дәріні шығарған фармацевтикалық компанияның лицензиясы тоқтатылған. Компанияның өкілі өндірістегі қателік Үндістандағы жеткізушінің зауытында жіберілген дейді. Балалар дәрілерді ішуді тоқтатқанда түктің өсуі кеміген.

09 қыркүйек 2019 ж. 210 0

Соңғы жаңалықтар

PDF нұсқалар мұрағаты

№97 (8748)

13 желтоқсан 2019 ж.

№96 (8747)

10 желтоқсан 2019 ж.

№95 (8746)

06 желтоқсан 2019 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Желтоқсан 2019    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
  • Акимата Кызылординской области
  • Сайт президента
  • Нұрлы жол
  • Рухани Жаңғыру
  • Жаңғыру 30
  • Egov
  • Digital Kazakhstan
  • Нақты қадам