Өскен өңір Шиелi аудандық қоғамдық-саяси газет
» » ЖҮРЕК АУРУЫНЫҢ СЕБЕПШІЛЕРІ

ЖҮРЕК АУРУЫНЫҢ СЕБЕПШІЛЕРІ




Теледидар көру: Тұрақты түрде дене жаттығулары жасалғанның өзінде сағаттап теледидар алдында отыру жүрек ауруы және сал ауруына шалдығу ықтималдығын арттырады. 
Депрессияны елемеу: Стресті, агрессивті және депрессиялы болсаңыз мұның жүрекке тигізер зияны едәуір болуы мүмкін. 
Қорылдау: Кішігірім келеңсіздік деп қаралуы мүмкін. Бірақ ұйқы жайсыздығының ескертуі. 
Тіс еті аурулары: Жүрек ауруларында себебі анықталмаса да қатысы бар. 
Жалғыз өмір сүру: Басқалармен қарым қатынас құру салауатты өмір сүрудің бұлжымас бөлігі. 
Денеге шамадан артық күш салу: Спортпен шұғылдану кезінде денеге шамадан тым артық күш салу және толығымен тастап кету зиянды. 
Спиртті ішімдік: Спиртті ішімдіктердің жоғары қан қысымына себеп болатындығын білмейтін адам қалмады. Спиртті ішімдіктердің салдарында пайда болатын артық салмақтар да жүрек саулығына кері әсер етеді. 
Тым көп тамақ жеу: Аз жеу керек. Шекерлі сусындардың орнына қарапайым су ішу керек. Нан және ұн өнімдерін азайту керек. Шекер, май және калория көлемі тым жоғары азықтардың азықтық құнарлығы төмен болады. 
Темекі: Темекі шегу жүрек үшін басты басына пәлекет. 
Тұз: Неғұрлым тұз көп тұтынылса, қан қысымы да соғұрлым арта түседі. 
Жүрекке ең пайдалы нәрсе диета, жеміс-жидек және көкөністер.

http://reactor.inform.kz
25 ақпан 2019 ж. 325 0

Соңғы жаңалықтар

PDF нұсқалар мұрағаты

№7 (8760)

28 қаңтар 2020 ж.

№6 (8759)

25 қаңтар 2020 ж.

№5 (8758)

21 қаңтар 2020 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қаңтар 2020    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
  • Акимата Кызылординской области
  • Сайт президента
  • Нұрлы жол
  • Рухани Жаңғыру
  • Жаңғыру 30
  • Egov
  • Digital Kazakhstan
  • Нақты қадам